Saturday, March 17, 2007

Hyvia ja huonoja hetkia

Talla hetkella en edes muista, mita tein perjantaina paivalla, kun mielessa on taas uusi poika, Chris. Ai niin kylla se tulikin mieleen. Ma taas shoppasin. Mutta vain ja ainoastaan tuliaisia. Itelleni ei mitaan. Vannon. Itteani hemmottelin toisella tavalla- menin kampaajalle leikkaamaan 10cm auringon ja suolaveden tuohoamaa tukkaani pois ja varjasin hiukset taas ihanan tummaksi, kun taalla ne paasi haalistumaan ja vaalenemaan viela enemman. En tieda johtuko se tukasta vai mista, mutta sain illalla peraani sopon kalastajapojan. Lahettiin sen kavereiden ja yhen ruotsalaisen Felician kanssa baariin. Olihan se mun vika iltaki, niin halusin kokea Cairnsin yoelaman. Se oli ihan jees, mutta oli paljon paremmat juhlat, kun lahdettiin rantaboulevardin kautta veneelle jatkoille. Taaskaan ei tullut nukuttua melkein ollenkaan ja silta naytinkin seuraavana aamuna, kun piti menna checkaamaan itteni ulos hostellista klo 10.
Ei oo ikina tuntunu suihku niin hyvalta ja virkistavalta, kun sina aamuna. Helpotti oloa kummasti ja sen jalkeen sain jo vaannettya suun leveaan hymyyn. Mun kone Sydneyyn lahti vasta 15.25, niin vietin koko paivan Chrisin kanssa. Juteltiin, kaytiin syomassa ja makoiltiin veneen kannella, kunnes mun piti lahtea. Joskus sita vaan toivois niita lisapaivia... Oli haikee olo kentalla. Onneks yks sakasalainen Linda sattu tulemaan samal koneel ja piristi mua. Lentokoneen kiihdyttaessa kiitoradalta ma jo nukahdin ja herasin, kun aloitettiin laskeutuminen. Linda tosiaan oli mun pelastaja, silla olin unohtanu varata hostellin Sydneysta, ja siel oli joka ikinen hostelli seka hotelli taynna. Sain jattaa laukkuni Lindan huoneeseen ja alkaa valmistautua yonviettoon kadulla. Oli St. Patrick's day ja koko kaupunki, varsinkin ne kannikala irkut, oli juhlatuulella. Makin aloin jo olla, silla koko se yosijajuttu alko olla jo niin surkuhupaisa. Sanoin Lindalle, kun mentiin syomaan, et tasta tulee yks parhaista tai kamalimmista illoista tanaan.
Sattumalta Lindan hostellin mukava respakundi Greg sattu tulee samaan paikkaan syomaan kuin me ja sano mulle illan parhaat sanat. Se oli kattonu onks niiden tyontekijoiden huoneissa tilaa ja sano, etta ma saan menna sinne nukkumaan, ilmaseks! En tietenkaan saanu kertoa kellekaan, edes muille tyontekijoille. Sitten sita vasta oltiinkin juhlatuulella ja sovittiin, et nahaan Greg myohemmin irkkubaaris. Mentiin Lindan kanssa laittautumaan iltaa varten ja soitin Chrisille. Se oli paniikissa, kun kuuli, etta joku poika oli jarjestany mulle yosijan. Sehan ei tietenkaan luota toisiin poikiin mun suhteen ja kaski olemaan varovainen, ettei silla Gregilla ole mitaan taka-ajatuksia. Sopoa... Gregilla ei ollut mitaan taka-ajatuksia, se oli yksinkertasesti vain erittain kiltti ja se ei kestany naha mun karsivaa ilmetta ja halus sen takia auttaa mua. Tarjosin sille kiitokseksi. Meilla oli aivan mielettoman hauska ilta ja tultiin baarista hostellille vasta 4 aikaan. Ja jufenaut minka huoneen ma sain! Se oli ihan oma huone vain ja ainoastaan mulle, varustettu parvekkeella 9. kerroksessa hienoilla nakymilla. Nukuin niin makosasti siella puoleenpaivaan asti, enka siis maksanut tasta mitaan. Outoa, miten asioilla tosiaan on tapana jarjestya parhain pain.



Mun ilmanen kattohuoneisto

Sydneyssa on kylma, ja taman paivan oon kayttany paivakirjan kirjottamiseen, leffojen kattomiseen ja nettiin. Illalla mennaan vihdoinkin Lindan kanssa Joonaksen kattoterassille nauttimaan olutta ja toteamaan kuinka taydelliset elamat meilla onkaan!
Keskiviikkona tulen siis kotiin. Kone saapuu 13.25 Amsterdamista. Iska on tulossa hakemaan mua, mutta kentalle saa kylla tulla tai sen jalkeen meille.

No comments: